Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Longitudinální výzkum recepce poezie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33141978" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33141978 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Longitudinální výzkum recepce poezie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie představuje letos zahájený tříletý výzkumný projekt (GAČR), zaměřený na zkoumání recepce poezie a na možnosti jejího ovlivňování. Objasníme cíle, design a jednotlivé fáze výzkumu. Důležitou součást projektu představuje longitudinální šetření v osmi školních třídách, kterým chceme zjistit, jak je možné vhodnou metodikou založenou zejména na recepční estetice a zážitkové pedagogice budovat vztah studentů k umělecké literatuře, konkrétně poezii.

  • Název v anglickém jazyce

    Longitudinal research of the reception of poetry

  • Popis výsledku anglicky

    This study introduces a three-year research project (GA CR) which started this year. It is aimed at the research of the reception of poetry and possible ways how to influence it. It provides the explanation of the goal, design and separate stages of theproject. The important part of the project is longitudinal research in eight school classes, the aim of which is to find out about the possibilities of developing students' interest in fiction and particularly poetry with the use of suitable methodologybased especially on the reception aesthetics and experience pedagogics.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F11%2F0594" target="_blank" >GAP407/11/0594: Výzkum recepce poezie u pubescentních a adolescentních čtenářů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Metody a formy práce ve výuce mateřského jazyka

  • ISBN

    978-80-7409-050-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    266-271

  • Název nakladatele

    Hanex

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    12. 4. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku