Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Poezie v tvorbě a recepci žáků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33152967" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33152967 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.jazyk-literatura-komunikace.cz/index.php/cislo-1-2013/category/21-studie" target="_blank" >http://www.jazyk-literatura-komunikace.cz/index.php/cislo-1-2013/category/21-studie</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Poezie v tvorbě a recepci žáků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie představuje tříletý výzkumný projekt Grantové agentury ČR, který je zaměřený na výzkum recepce poezie a na sledování možností, jak ji pozitivně ovlivňovat. V první části objasňujeme jeho cíle, etapy a design výzkumu a přinášíme dílčí výsledky z výzkumu recepce básně pro dospívající čtenáře (Jan Kašpar - Puberta). Ve druhé části, zaměřené na longitudinální linii projektu, popisujeme projekt Šoa v literatuře, v jehož rámci byli studenti vedeni k vlastní básnické tvorbě.

  • Název v anglickém jazyce

    Poetry in the creation and reception of pupils.

  • Popis výsledku anglicky

    This study introduces a three-year research project (2011-2013) which is aimed at the research of the reception of poetry and possible ways how to influence it. The first part explains its goals; stages and research design and bring partial results of the research reception of poem for teen readers (Jan Kaspar - Puberty). In the second part, focused on the longitudinal line of the project, we describe project Shoah in the literature in which students were encouraged to create their poetry.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F11%2F0594" target="_blank" >GAP407/11/0594: Výzkum recepce poezie u pubescentních a adolescentních čtenářů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Jazyk - literatura - komunikace

  • ISSN

    1805-689X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    "Nečíslováno"

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus