Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Issues relating to the individual transition of young special educational needs students moving from their education system onto an adult social care setting

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33143426" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33143426 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.jep.upol.cz/2012/Journal-of-exceptional-people-Volume1-Number2.pdf" target="_blank" >http://www.jep.upol.cz/2012/Journal-of-exceptional-people-Volume1-Number2.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Issues relating to the individual transition of young special educational needs students moving from their education system onto an adult social care setting

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article highlights the issues facing young adults leaving special education schools as the move from education services into adult social care services. Within this article I will raise my concerns regarding the complete lack of process during thistransition period, leaving the involvement from the individual, their family and professionals in the planning for any future care needs; social needs; further education needs; dreams and aspirations for the individual, completely omitted

  • Název v anglickém jazyce

    Issues relating to the individual transition of young special educational needs students moving from their education system onto an adult social care setting

  • Popis výsledku anglicky

    This article highlights the issues facing young adults leaving special education schools as the move from education services into adult social care services. Within this article I will raise my concerns regarding the complete lack of process during thistransition period, leaving the involvement from the individual, their family and professionals in the planning for any future care needs; social needs; further education needs; dreams and aspirations for the individual, completely omitted

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Exceptional People

  • ISSN

    1805-4978

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    7-17

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus