Digitální technologie v domácnosti - příprava budoucích uživatelů inteligentních domů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33143783" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33143783 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Digitální technologie v domácnosti - příprava budoucích uživatelů inteligentních domů
Popis výsledku v původním jazyce
Integrace moderních (zejména digitálních) technologií do obsahu vzdělávání a jejich začlenění do vzdělávacího procesu se děje nejčastěji v podobě didaktických prostředků, ale nemusí tomu tak být vždy. Běžný člověk se denně setkává s technologiemi, kterévyužívá pro práci i zábavu, je to běžná součást jeho života a v budoucnu tomu nebude jinak. Moderní domácnost, to jsou již dnes především moderní technologie na digitálním základu a mladá generace se bude s těmito technologiemi setkávat a požívat je. Proto je otázka jejich začlenění do výuky již na základní škole velmi důležitá a právě touto otázkou se zabývá tento článek.
Název v anglickém jazyce
Digital technology in the home - preparing the future users of smart home
Popis výsledku anglicky
Integration of modern (mainly digital) technologies within the content of education and their integration into the educational process happens most often in the form of didactic resources, but may not always be the case. The average person on a daily encounters with technology that utilizes for work or play, it's a normal part of his life in the future will be no different. Modern household, it is today by modern digital technology base and the young generation to be with these technologies meet and enjoy it. Therefore, the question of their integration into teaching at primary school and it is very important this issue is addressed in this article.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
136-139
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—