Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Koncepce výuky výchovy ke zdraví na základních školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33144832" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33144832 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Koncepce výuky výchovy ke zdraví na základních školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem práce bylo zmapovat, jakým způsobem je výuka Výchovy ke zdraví na základních školách v České republice realizována, zda jako samostatný vyučovací předmět, s jakou časovou dotací, kterým tématickým oblastem je věnována pozornost, zda vzdělávání v této oblasti má význam či snad může mít i celospolečenský dopad. Zkoumaný soubor a metodika: výzkum "Realizace Výchovy ke zdraví na základních školách v ČR" v současné době přináší výsledky III. etapy výzkumu získané dotazníkovým šetřením mezi řediteli ZŠ.Výzkumný soubor čítá celkem 165 zainteresovaných základních škol. Výsledky ukazují, že přes 90 % ZŠ realizuje samostatný výukový předmět Výchova ke zdraví (z toho 10 % pod jiným názvem). Přes 50 % škol vykazuje vyšší časovou dotaci věnovanou Výchově kezdraví než časová dotace uvedené v RVP. Aprobovaně je Výchova ke zdraví vyučována v cca ?. Vyváženost jednotlivých tématických celků v rámci Výchovy ke zdraví uvádí přes 50 % ZŠ. Téměř 100 % ředitelů ZŠ je přesvědčeno o nutnosti zachování

  • Název v anglickém jazyce

    The Conception of Health Education at Primary Schools

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the work was to find the way of realisation of Helath Education, if it is a separate teaching subject, its time subsidy, thematic areas, and find, if education in this area is significant or if it could have the society-wide impact. Reaserch file and methodology: The research called ?Realisation of Health Education at primary schools in CR nowadays brings results of III. phase of research gained via the questionnaire survey of primary schools headteachers. In the reaserch file are 165 involved primary schools. Results indicate, that more than 90% primary schools realise separate teaching subject Health Education (and 10% under another name). More than 50% schools show higher time subsidy for Health Education than time subsidy mentioned at General Educational Programme. More than 50% primary schools present balance of particular thematic wholes in the frame of Health Education. Almost 100% of headteachers are convinced about necessity of preservation of themes of Education fo

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Antropologicko-psychologicko-sociální aspekty podpory zdraví a výchovy ke zdraví

  • ISBN

    978-80-244-3472-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    109-124

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    24. 10. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku