Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Některé vybrané ukazatele ve výzkumu disciplíny u učitelů na ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33146441" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33146441 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Některé vybrané ukazatele ve výzkumu disciplíny u učitelů na ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek prezentuje výsledky kvantitativního a kvalitativního výzkumného šetření, které bylo zaměřené na problematiku disciplinace u začínajících učitelů. Proces disciplinace byl podroben diskursivní a obsahové analýze, kde byly vydefinované základní pojmy a tvorba jejich vztahů. Následně bylo provedeno u začínajících učitelů dotazníkové šetření, které tento diskurs ověřovalo a přineslo několik zajímavých výsledků. Tento příspěvek předkládá tyto výsledky v podobě statistických analýz jako výsledek tvorby konceptů disciplíny (pozitivního přijímání disciplinačních technik) u začínajících učitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    Some Selected Indicators in Research Discipline among Teachers in Primary Schools

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents the results of quantitative and qualitative research investigation, which focused on the issue of discipline among new teachers. The process of discipline was subjected to discourse and content analysis, which were define basic concepts and their relationships formed. It was subsequently transferred for beginners, teachers, questionnaire survey, which this discourse verified and brought some interesting results. The present study in the form of a contribution by just these results interms of statistical analysis concepts formed as a result of discipline (positive reception of disciplinary techniques) for beginning teachers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2013

  • ISBN

    978-80-87952-00-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    2901-2908

  • Název nakladatele

    Magnimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    9. 12. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku