Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Novice Teacher and Concepts of Education on Discipline and Power: Discoursive Analyses

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33150400" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33150400 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.metajournal.org//articles_pdf/618-633-chudy-meta12-tehno.pdf" target="_blank" >http://www.metajournal.org//articles_pdf/618-633-chudy-meta12-tehno.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Der Junglehrer und seine Erziehungskonzepte zur Disziplin und Macht. Eine Diskursanalyse

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Der Beitrag präsentiert die Ergebnisse der Forschungen über den Junglehrer und seine Stellung zur Disziplin der Schüler. In dem ersten Teil werden auf Grund der Ergebnisse wichtige Grundtermini definiert und sie sind in Zusammenhänge gegeben. Der zweiteTeil des Artikels ist der Schöpfung des Diskurses als der Methode des Forschungsanalysieren und Schöpfung der theoretischen Unterlagen gewidmet.

  • Název v anglickém jazyce

    Novice Teacher and Concepts of Education on Discipline and Power: Discoursive Analyses

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with the first part of beginning teachers, as actors of education in the school environment. Discipline plays a role in the procedural and personal control activities beginning teacher. Defining discipline is based on the concept of power and power elements, combined with the perceptionNovice Teacher and Concepts of Education on Discipline and Power: Discoursive Analyses of educational situations in the school setting themselves actors - teachers. The second part introduces to some selected discourses indicators and outlines opportunities for further work with the concepts of discipline.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Meta: Research in Hermeneutics, Phenomenology, and Practical Philosophy

  • ISSN

    2067-3655

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    RO - Rumunsko

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    618-633

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus