Novice Teacher and Concepts of Education on Discipline and Power: Discoursive Analyses
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33150400" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33150400 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.metajournal.org//articles_pdf/618-633-chudy-meta12-tehno.pdf" target="_blank" >http://www.metajournal.org//articles_pdf/618-633-chudy-meta12-tehno.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Der Junglehrer und seine Erziehungskonzepte zur Disziplin und Macht. Eine Diskursanalyse
Popis výsledku v původním jazyce
Der Beitrag präsentiert die Ergebnisse der Forschungen über den Junglehrer und seine Stellung zur Disziplin der Schüler. In dem ersten Teil werden auf Grund der Ergebnisse wichtige Grundtermini definiert und sie sind in Zusammenhänge gegeben. Der zweiteTeil des Artikels ist der Schöpfung des Diskurses als der Methode des Forschungsanalysieren und Schöpfung der theoretischen Unterlagen gewidmet.
Název v anglickém jazyce
Novice Teacher and Concepts of Education on Discipline and Power: Discoursive Analyses
Popis výsledku anglicky
This article deals with the first part of beginning teachers, as actors of education in the school environment. Discipline plays a role in the procedural and personal control activities beginning teacher. Defining discipline is based on the concept of power and power elements, combined with the perceptionNovice Teacher and Concepts of Education on Discipline and Power: Discoursive Analyses of educational situations in the school setting themselves actors - teachers. The second part introduces to some selected discourses indicators and outlines opportunities for further work with the concepts of discipline.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Meta: Research in Hermeneutics, Phenomenology, and Practical Philosophy
ISSN
2067-3655
e-ISSN
—
Svazek periodika
2
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
RO - Rumunsko
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
618-633
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—