Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Beginning Teachers and a Concepts of Discipline and Power - Discoursive Analyses

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33146504" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33146504 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk" target="_blank" >http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Beginning Teachers and a Concepts of Discipline and Power - Discoursive Analyses

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article deals with the first part of beginning teachers, as actors of education in the school environment. Discipline plays a role in the procedural and personal control activities beginning teacher. Defining discipline is based on the concept of power and power elements, combined with the perception of educational situations in the school setting themselves actors - teachers. The second part introduces to some selected discourses indicators and outlines opportunities for further work with the concepts of discipline.

  • Název v anglickém jazyce

    Beginning Teachers and a Concepts of Discipline and Power - Discoursive Analyses

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with the first part of beginning teachers, as actors of education in the school environment. Discipline plays a role in the procedural and personal control activities beginning teacher. Defining discipline is based on the concept of power and power elements, combined with the perception of educational situations in the school setting themselves actors - teachers. The second part introduces to some selected discourses indicators and outlines opportunities for further work with the concepts of discipline.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2013

  • ISBN

    978-80-87952-00-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    2918-2924

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    9. 12. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku