Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Význam předškolního pedagoga při řešení odkladů povinné školní docházky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33146936" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33146936 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Význam předškolního pedagoga při řešení odkladů povinné školní docházky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje výstupy pilotáže schváleného projektu v rámci Studentské grantové soutěže na PdF UP Diagnostická kompetence předškolních pedagogů jako prostředek intervence odkladů povinné školní docházky. Celý projekt vychází z již realizovaného projektu typu GA ČR autorů Šmelová, Petrová, Souralová a kol. (2009-2012), který apeluje na prohloubení pedagogicko-diagnostické kompetence předškolních pedagogů z důvodu zefektivnění přípravy předškoláků na vstup do povinného vzdělávání. Zjištění výzkumupodnítila naše snahy vytvořit projekt, jehož výstupem bude metodický (pedagogicko-diagnostický) materiál. Koncipován bude primárně pro předškolní pedagogy tak, aby jim pomohl při dlouhodobém procesu pedagogické diagnostiky.

  • Název v anglickém jazyce

    The importance of pre-school teachers in dealing with postponements of compulsory schooling

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents outcomes of piloting the project approved under the Student Grant Competition for PdF UP The Diagnostic Skills of Preschool Teachers as a Means of Intervention of Compulsory School Attendance. The project has been implemented based onthe type of project GA CZ by authors Šmelová, Peterová, Souralová et al. (2009-2012), which appeals to deepen the educational and diagnostic skills of preschool teachers due to streamline the preparation of pre-scholars to enter into compulsory education. The research findings prompted our efforts to develop a project whose outcome will be methodical (educational-diagnostic) material. It will be designed primarily for the pre-school teachers and for helping them in the long process of diagnostics.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků XXI. celostátní konference ČAPV Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti

  • ISBN

    978-80-7414-602-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    515-519

  • Název nakladatele

    Univerzita J. E. Purkyně

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    16. 9. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku