Význam předškolního pedagoga při řešení odkladů povinné školní docházky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33146936" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33146936 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Význam předškolního pedagoga při řešení odkladů povinné školní docházky
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje výstupy pilotáže schváleného projektu v rámci Studentské grantové soutěže na PdF UP Diagnostická kompetence předškolních pedagogů jako prostředek intervence odkladů povinné školní docházky. Celý projekt vychází z již realizovaného projektu typu GA ČR autorů Šmelová, Petrová, Souralová a kol. (2009-2012), který apeluje na prohloubení pedagogicko-diagnostické kompetence předškolních pedagogů z důvodu zefektivnění přípravy předškoláků na vstup do povinného vzdělávání. Zjištění výzkumupodnítila naše snahy vytvořit projekt, jehož výstupem bude metodický (pedagogicko-diagnostický) materiál. Koncipován bude primárně pro předškolní pedagogy tak, aby jim pomohl při dlouhodobém procesu pedagogické diagnostiky.
Název v anglickém jazyce
The importance of pre-school teachers in dealing with postponements of compulsory schooling
Popis výsledku anglicky
The paper presents outcomes of piloting the project approved under the Student Grant Competition for PdF UP The Diagnostic Skills of Preschool Teachers as a Means of Intervention of Compulsory School Attendance. The project has been implemented based onthe type of project GA CZ by authors Šmelová, Peterová, Souralová et al. (2009-2012), which appeals to deepen the educational and diagnostic skills of preschool teachers due to streamline the preparation of pre-scholars to enter into compulsory education. The research findings prompted our efforts to develop a project whose outcome will be methodical (educational-diagnostic) material. It will be designed primarily for the pre-school teachers and for helping them in the long process of diagnostics.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků XXI. celostátní konference ČAPV Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti
ISBN
978-80-7414-602-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
515-519
Název nakladatele
Univerzita J. E. Purkyně
Místo vydání
Ústí nad Labem
Místo konání akce
Ústí nad Labem
Datum konání akce
16. 9. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—