Interkulturní vzdělávání učitelů primární školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33149384" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33149384 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Interkulturní vzdělávání učitelů primární školy
Popis výsledku v původním jazyce
Odborná publikace se v souladu s aktuálními vzdělávací politikou zabývá problematikou interkulturního vzdělávání, jako jednou z nezbytných součástí přípravy na život v kulturně diverzitní společnosti. Na podkladě vymezení teoretických východisek problematiky interkulturního vzdělávání předkládá reflexi současného stavu implementace průřezového tématu Multikulturní výchova do edukačního procesu. Na tuto problematiku nahlíženo jak z pohledu odborné teorie, tak pedagogické praxe. Kniha prezentuje snahu o ucelený teoretický základ problematiky interkulturního vzdělávání s důrazem na systematické vymezení pojmů a jejich obsahu. Teoretické podklady problematiky interkulturního vzdělávání jsou předkládány v návaznosti na současnou primární školu a její podmínky. Jedna z kapitol je rovněž věnována pedagogickému výzkumu, který mapuje oblast pregraduální přípravy učitelů v oblasti interkulturního vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Intercultural education of primary school teachers
Popis výsledku anglicky
This publication is in the content of the current educational policy deals with intercultural education as one of the essential part of preparation for life in the cultural diversity society. Based on the definition of the theoretical foundations of intercultural education issues presents the reflection of the current state of implementation of cross-cutting topic of multicultural education into the educational process. Author looks at this issue from the perspective of professional theory and teachingexperience. The publication presents a comprehensive theoretical commitment to the fundamentals of intercultural education with an emphasis on the systematic definitions and their content. Papers issue of intercultural education are presented in relationwith the current primary school and its conditions. The empirical part is devoted to pedagogical research. One of the capture provides a comprehensive view of the current situation in the Czech primary school in the context of intercultu
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-87658-09-3
Počet stran knihy
123
Název nakladatele
Dostál Jiří
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—