Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Interkulturní vzdělávání učitelů primární školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33149384" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33149384 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Interkulturní vzdělávání učitelů primární školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Odborná publikace se v souladu s aktuálními vzdělávací politikou zabývá problematikou interkulturního vzdělávání, jako jednou z nezbytných součástí přípravy na život v kulturně diverzitní společnosti. Na podkladě vymezení teoretických východisek problematiky interkulturního vzdělávání předkládá reflexi současného stavu implementace průřezového tématu Multikulturní výchova do edukačního procesu. Na tuto problematiku nahlíženo jak z pohledu odborné teorie, tak pedagogické praxe. Kniha prezentuje snahu o ucelený teoretický základ problematiky interkulturního vzdělávání s důrazem na systematické vymezení pojmů a jejich obsahu. Teoretické podklady problematiky interkulturního vzdělávání jsou předkládány v návaznosti na současnou primární školu a její podmínky. Jedna z kapitol je rovněž věnována pedagogickému výzkumu, který mapuje oblast pregraduální přípravy učitelů v oblasti interkulturního vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Intercultural education of primary school teachers

  • Popis výsledku anglicky

    This publication is in the content of the current educational policy deals with intercultural education as one of the essential part of preparation for life in the cultural diversity society. Based on the definition of the theoretical foundations of intercultural education issues presents the reflection of the current state of implementation of cross-cutting topic of multicultural education into the educational process. Author looks at this issue from the perspective of professional theory and teachingexperience. The publication presents a comprehensive theoretical commitment to the fundamentals of intercultural education with an emphasis on the systematic definitions and their content. Papers issue of intercultural education are presented in relationwith the current primary school and its conditions. The empirical part is devoted to pedagogical research. One of the capture provides a comprehensive view of the current situation in the Czech primary school in the context of intercultu

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-87658-09-3

  • Počet stran knihy

    123

  • Název nakladatele

    Dostál Jiří

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy