Řízená sebereflexe žáka jako součást interakce mezi učitelem a žákem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33153043" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33153043 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Řízená sebereflexe žáka jako součást interakce mezi učitelem a žákem
Popis výsledku v původním jazyce
Prostřednictvím příspěvku bychom chtěli poukázat na aktuálnost problematiky interakce učitel-žák v podmínkách primární školy z důvodu záměrného působení na cílenou socializaci mladého člověka a zkvalitňování jeho představ o sobě samém prostřednictvím realizace řízených sebereflexivních činností učitelem. Příspěvek předkládá výstupy analýzy vyučování v oblasti reflexivních aktivit činitelů výuky, přičemž cílem výzkumu bylo zhodnotit, jaké strategie volí učitel k účelům organizace sebereflektujících činností žáka.
Název v anglickém jazyce
Guided pupil's self-reflection as part of the teacher - pupil interaction
Popis výsledku anglicky
By the contribution we would like to point to the timeliness issue of teacher-pupil interaction at primary school because of deliberate action targeted at socialization of young people and improving its image of itself through the implementation of controlled self-reflexive activities of pupils by teacher. The paper presents the results of the analysis in the field of teaching reflective activity factors of education, with the aim of the research was to evaluate the strategies chosen by teacher for thepurposes of the organization of the pupil's self-reflection.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pedagogický výzkum : Spojnice mezi teorií a praxí. Sborník z XXII. ročníku konfrence České asiciace pedagogického výzkumu
ISBN
978-80-86768-90-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
178-186
Název nakladatele
agentura GEVAK
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
8. 9. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—