Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvoj sebehodnocení žáka jako součást hodnotící strategie učitele v technické výchově na primární škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73588880" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73588880 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.jtie.upol.cz/cz/artkey/jti-201802-0009_rozvoj_sebehodnoceni_zaka_jako_soucast_hodnotici_strategie_ucitele_v_technicke_vychove_na_primarni_skole.php" target="_blank" >https://www.jtie.upol.cz/cz/artkey/jti-201802-0009_rozvoj_sebehodnoceni_zaka_jako_soucast_hodnotici_strategie_ucitele_v_technicke_vychove_na_primarni_skole.php</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2018.010" target="_blank" >10.5507/jtie.2018.010</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvoj sebehodnocení žáka jako součást hodnotící strategie učitele v technické výchově na primární škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek prezentuje sebehodnocení jako významnou součást hodnocení žáka učitelem a současně jako jednu z klíčových kategorií ovlivňující formování žáka v prvních letech povinné školní docházky. Cílem článku je prezentovat dílčí výsledky případové studie zaměřené na reflexi současného stavu hodnotících procesů učitele při realizaci technické výchovy na primární škole. Hodnocení v tak specificky zaměřených předmětech, jako jsou technicky orientované předměty, je významně ovlivňováno několika faktory, z nichž nejvýznamnější je faktor učitele. Článek předkládá odpovědi na otázky – jakým způsobem učitel zapojuje žáka do hodnocení a navozuje sebehodnotící aktivity žáka?

  • Název v anglickém jazyce

    Development of Pupil‘ ́s Selfassessment as a Part of Teacher‘s Assessment Strategy in Technical Education at Primary School

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents self-assessment as an important part of the teacher&apos;s assessment of the pupil and at the same time as one of the key category influencing pupil formation in the first years of compulsory school attendance. The aim of the article is to present partial results of a case study focused on the reflection of the current state of teacher evaluation processes in the implementation of technical education at primary school. Evaluations in such specifically focused subjects as technically oriented subjects are significantly influenced by several factors -the most important is the teacher. The article presents answers to questions -how does a teacher engage a pupil in the assessment and induce self-evaluating pupil activities?

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    41-53

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus