Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Posuzování verbální a neverbální složky komunikace ve speciálněpedagogické praxi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33153548" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33153548 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Posuzování verbální a neverbální složky komunikace ve speciálněpedagogické praxi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace pojednává o šesti studií uskutečněných v rámci grantového specifického výzkumu na Ústavu speciálněpedagogických studií Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci - Komunikační deficity u vybraných forem narušené komunikační schopnostise zaměřením na posuzování dílčích determinantů verbální a neverbální složky komunikace ve speciálněpedagogické praxi. První šetření je zaměřené na problematiku narušené neverbální komunikace u osob s poruchami autistického spektra, jež je cílené jak naanalýzu partikulárních deficitů u vybrané skupiny dětí s PAS, tak na reflexi dané problematiky z aspektu logopedů pracujících v rezortu školství a zdravotnictví. Následující výzkum je směřován na analýzu auditivní agnózie u klientů s Aspergerovým syndromem a jako primární metodu zjišťování dat vztahujících se k této oblasti byl preferován dotazník distribuovaný klinickým logopedům. Nedílnou součástí jsou příspěvky pojednávající o manuální (pseudo-neverbální) komunikaci u lidí se sluchový

  • Název v anglickém jazyce

    Assessment of the Verbal and Non-verbal Element of Communication in Special Education Practice. Results of Particular Research Surveys

  • Popis výsledku anglicky

    The publication discusses six studies carried out as part of a grant-specific research at the Institute of Special Education, Faculty of Education, Palacky University, Olomouc, Czech Republic - Komunikační deficity u vybraných forem narušené komunikačníschopnosti se zaměřením na posuzování dílčích determinantů verbální a neverbální složky komunikace ve speciálněpedagogické praxi (Communication Deficits of Selected Forms of Disturbed Communication Ability with Emphasis on Assessing Partial Determinantsof the Verbal and Non-verbal Elements of Communication in Special Education Practice). The first survey focuses on the area of disturbed non-verbal communication in individuals with autistic spectrum disorders and targets analysis of the particular deficits in a selected group of children with ASD, as well as the reflection of this issue from the point of view of speech therapists working in schools and healthcare departments. The following research is aimed at analysing auditory agnosia

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-3989-1

  • Počet stran knihy

    132

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy