Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Education Evaluation in Students with Severe Multiple Disabilities

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33153570" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33153570 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Education Evaluation in Students with Severe Multiple Disabilities

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this paper is to present the process of evaluation of students with severe multiple disabilities in the educational context. Teachers in the Czech Republic miss systematic strategies for evaluation of these students as most of teachers use evaluation procedures based on own empiric experiences. The evaluation procedures typical for ordinary classrooms fail because the functional level of students with severe multiple disabilities restricts the possibilities of communication.

  • Název v anglickém jazyce

    Education Evaluation in Students with Severe Multiple Disabilities

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to present the process of evaluation of students with severe multiple disabilities in the educational context. Teachers in the Czech Republic miss systematic strategies for evaluation of these students as most of teachers use evaluation procedures based on own empiric experiences. The evaluation procedures typical for ordinary classrooms fail because the functional level of students with severe multiple disabilities restricts the possibilities of communication.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    INTED2015 Proceedings

  • ISBN

    978-84-606-5763-7

  • ISSN

    2340-1079

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    4645-4655

  • Název nakladatele

    International Association of Technology, Education and Development (IATED)

  • Místo vydání

    Madrid

  • Místo konání akce

    Madrid, Spain

  • Datum konání akce

    2. 3. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku