Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The use of the semantic differential method in identifying the opininons of university students on education realized through e-learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33154137" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33154137 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.sciencedirect.com/science/journal/18770428/186" target="_blank" >http://www.sciencedirect.com/science/journal/18770428/186</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.04.165" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2015.04.165</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The use of the semantic differential method in identifying the opininons of university students on education realized through e-learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Modern higher education encompasses a variety of forms, methods, and tools, which aim for a goal directed, and systematic mediation, acquisition, and consolidation of abilities, knowledge, skills, habits, values, attitudes, and forms of social conduct and behavior of students. It should also be noted that it is precisely the forms and methods which have undergone and are still undergoing dramatic changes. They have been alternated, transformed, new ones have been created, and some have disappeared. Thestudy presents the attitudes of university students towards e-learning, as one of the up-to-date forms of education, within the framework of their undergraduate studies. It also illustrates the course of the research investigation, carried out from the year 2014, and submits some of the outputs. The main objective of the above mentioned investigation having been to determine the preferences and opinions about the form, the organization of e-learning and about the tools applied, the prese

  • Název v anglickém jazyce

    The use of the semantic differential method in identifying the opininons of university students on education realized through e-learning

  • Popis výsledku anglicky

    Modern higher education encompasses a variety of forms, methods, and tools, which aim for a goal directed, and systematic mediation, acquisition, and consolidation of abilities, knowledge, skills, habits, values, attitudes, and forms of social conduct and behavior of students. It should also be noted that it is precisely the forms and methods which have undergone and are still undergoing dramatic changes. They have been alternated, transformed, new ones have been created, and some have disappeared. Thestudy presents the attitudes of university students towards e-learning, as one of the up-to-date forms of education, within the framework of their undergraduate studies. It also illustrates the course of the research investigation, carried out from the year 2014, and submits some of the outputs. The main objective of the above mentioned investigation having been to determine the preferences and opinions about the form, the organization of e-learning and about the tools applied, the prese

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    The Proceedings of 5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    1214-1223

  • Název nakladatele

    Elsevier (NL)

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Prague, Czech Republic

  • Datum konání akce

    29. 10. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku