Postoje budoucích učitelů 1. stupně ZŠ k matematice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33155083" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33155083 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Postoje budoucích učitelů 1. stupně ZŠ k matematice
Popis výsledku v původním jazyce
V text je zaměřen na dílčí výsledky výzkumu ATM2 (Attitudes towards Mathematics 2), který byl zaměřen na identifikaci postojů studentů oboru učitelství pro první stupeň základních škol k matematice. Hlavní výzkumnou metodou byla zvolena metoda sémantického diferenciálu. Autoři se v textu zaměřili na postavení matematiky v kontextu dalších vybraných oborů. Pozornost je věnována zejména změnám postojů respondentů v průběhu jejich školního vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Prospective Primary Teachers Attitudes towards Mathematics
Popis výsledku anglicky
In this paper, the authors analyze the partial results of research ATM2 (Attitudes towards Mathematics 2). ATM2 research was focused on identification attitudes of student teachers for primary schools to mathematics. The main research method was chosen method of semantic differential. The authors present a two-dimensional semantic space in which students captured the position of mathematics in the context of other selected fields. Attention is paid to the changes in attitudes of respondents in the course of their schooling.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/EE2.3.20.0166" target="_blank" >EE2.3.20.0166: Centrum teorie vzdělávání přírodovědných oborů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae
ISSN
1336-2232
e-ISSN
—
Svazek periodika
XIV
Číslo periodika v rámci svazku
2/2015
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
232-236
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—