Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Postoje budoucích učitelů 1. stupně ZŠ k matematice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33155083" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33155083 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Postoje budoucích učitelů 1. stupně ZŠ k matematice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V text je zaměřen na dílčí výsledky výzkumu ATM2 (Attitudes towards Mathematics 2), který byl zaměřen na identifikaci postojů studentů oboru učitelství pro první stupeň základních škol k matematice. Hlavní výzkumnou metodou byla zvolena metoda sémantického diferenciálu. Autoři se v textu zaměřili na postavení matematiky v kontextu dalších vybraných oborů. Pozornost je věnována zejména změnám postojů respondentů v průběhu jejich školního vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Prospective Primary Teachers Attitudes towards Mathematics

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper, the authors analyze the partial results of research ATM2 (Attitudes towards Mathematics 2). ATM2 research was focused on identification attitudes of student teachers for primary schools to mathematics. The main research method was chosen method of semantic differential. The authors present a two-dimensional semantic space in which students captured the position of mathematics in the context of other selected fields. Attention is paid to the changes in attitudes of respondents in the course of their schooling.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.20.0166" target="_blank" >EE2.3.20.0166: Centrum teorie vzdělávání přírodovědných oborů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae

  • ISSN

    1336-2232

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XIV

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2/2015

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    232-236

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus