Identifikace vzdělávací strategie v e-learningovém kurzu u vysokoškolských studentů humanitního a technického zaměření
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33156996" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33156996 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Identifikace vzdělávací strategie v e-learningovém kurzu u vysokoškolských studentů humanitního a technického zaměření
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je popsat projekt, jehož cílem je identifikovat různé strategie a přístupy vysokoškolských studentů k jejich vzdělávacím aktivitám realizovaným prostřednictvím kurzu založeného na principech MOOC (masivní otevřený online kurz). Studenti absolvují připravený kurz humanitního nebo technického zaměření a následně budou sledovány jejich aktivity a činnosti v tomto kurzu. Dále bude provedena analýza zjištěných aktivit a činností studentů pomocí shlukové analýzy s cílem přesně charakterizovatpředpokládané typické skupiny studentů. Pro adekvátní interpretovatelnost zjištěných dat budou také pomocí dotazníku zjišťovány i názory studentů na kurz v porovnání se záznamem jejich činnosti. Sledováním aktivit studentů v prostředí MOOC kurzu chceme dále zjistit, jaké oblasti kurzu studentům různého studijního zaměření vyhovují, a které naopak nevyužívají vůbec.
Název v anglickém jazyce
Identification of Learning Strategy in the e-Learning Courses among University Students in the Humanities and Technical Specialization
Popis výsledku anglicky
The aim of this paper is to describe the project, which aims to identify different strategies and approaches of university students to their educational activities carried out through MOOC (massive open online course). Based on the course design, students will go through a planned MOOC course in humanities or technical focus and subsequently their activities will be monitored. Furthermore, the gleaned data will be analyzed by using cluster analysis, in order to characterize typical learner groups. A questionnaire on students' opinion of the course will be distributed to adequately interpret the collected data, reflected also by the student's record of activities in the course. By monitoring the students' activities in the mooc course environment, we aim at determining the areas of interest and their usefulness.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Technika a vzdelávanie
ISSN
1338-9742
e-ISSN
—
Svazek periodika
4
Číslo periodika v rámci svazku
2/2015
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
107-109
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—