Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Identifikace vzdělávací strategie v e-learningovém kurzu u vysokoškolských studentů humanitního a technického zaměření

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33156996" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33156996 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Identifikace vzdělávací strategie v e-learningovém kurzu u vysokoškolských studentů humanitního a technického zaměření

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je popsat projekt, jehož cílem je identifikovat různé strategie a přístupy vysokoškolských studentů k jejich vzdělávacím aktivitám realizovaným prostřednictvím kurzu založeného na principech MOOC (masivní otevřený online kurz). Studenti absolvují připravený kurz humanitního nebo technického zaměření a následně budou sledovány jejich aktivity a činnosti v tomto kurzu. Dále bude provedena analýza zjištěných aktivit a činností studentů pomocí shlukové analýzy s cílem přesně charakterizovatpředpokládané typické skupiny studentů. Pro adekvátní interpretovatelnost zjištěných dat budou také pomocí dotazníku zjišťovány i názory studentů na kurz v porovnání se záznamem jejich činnosti. Sledováním aktivit studentů v prostředí MOOC kurzu chceme dále zjistit, jaké oblasti kurzu studentům různého studijního zaměření vyhovují, a které naopak nevyužívají vůbec.

  • Název v anglickém jazyce

    Identification of Learning Strategy in the e-Learning Courses among University Students in the Humanities and Technical Specialization

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to describe the project, which aims to identify different strategies and approaches of university students to their educational activities carried out through MOOC (massive open online course). Based on the course design, students will go through a planned MOOC course in humanities or technical focus and subsequently their activities will be monitored. Furthermore, the gleaned data will be analyzed by using cluster analysis, in order to characterize typical learner groups. A questionnaire on students' opinion of the course will be distributed to adequately interpret the collected data, reflected also by the student's record of activities in the course. By monitoring the students' activities in the mooc course environment, we aim at determining the areas of interest and their usefulness.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Technika a vzdelávanie

  • ISSN

    1338-9742

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2/2015

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    107-109

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus