Vzdělávací strategie vysokoškolských studentů učitelských oborů v online kurzech zaměřených na informatické předměty
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73586511" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73586511 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vzdělávací strategie vysokoškolských studentů učitelských oborů v online kurzech zaměřených na informatické předměty
Popis výsledku v původním jazyce
Od vzniku prvního MOOC kurzu uběhlo přibližně osm let. Během této doby zaznamenaly masivní otevřené online kurzy prudký rozvoj a dnes již, nejen v zahraničí, postupně pronikají i do klasického univerzitního vzdělávání. Článek se zabývá teoretickým pozadím nutným pro přípravu výzkumu, týkajícího se zavádění online kurzů s prvky MOOC ve vzdělávání v informaticky zaměřených předmětech u vysokoškolských studentů učitelských oborů. Cílem tohoto výzkumu je identifikovat různé strategie vysokoškolských studentů k jejich vzdělávacím aktivitám realizovaným prostřednictvím online kurzu.
Název v anglickém jazyce
Learning strategies of University Students of Teacher Training Disciplines in Online Courses in the Education Oriented on ICT Subjects
Popis výsledku anglicky
Eight years have passed since the emergence of the first MOOC course. So far massive open online courses achieved rapid expansion. Nowadays they diffuse to university education abroad and also in the Czech Republic. Article deals with the theoretical background that is necessary for preparation of research on implementation of an online course with elements of MOOC in schooling of information oriented school subjects for university students of education. Goal of the research is to identify various strategies of university students to their schooling activities realized through the online course.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XII
ISBN
978-80-244-5277-7
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
190-196
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
8. 11. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—