Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vzdělávací strategie vysokoškolských studentů učitelských oborů v online kurzech zaměřených na informatické předměty

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73586511" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73586511 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vzdělávací strategie vysokoškolských studentů učitelských oborů v online kurzech zaměřených na informatické předměty

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Od vzniku prvního MOOC kurzu uběhlo přibližně osm let. Během této doby zaznamenaly masivní otevřené online kurzy prudký rozvoj a dnes již, nejen v zahraničí, postupně pronikají i do klasického univerzitního vzdělávání. Článek se zabývá teoretickým pozadím nutným pro přípravu výzkumu, týkajícího se zavádění online kurzů s prvky MOOC ve vzdělávání v informaticky zaměřených předmětech u vysokoškolských studentů učitelských oborů. Cílem tohoto výzkumu je identifikovat různé strategie vysokoškolských studentů k jejich vzdělávacím aktivitám realizovaným prostřednictvím online kurzu.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning strategies of University Students of Teacher Training Disciplines in Online Courses in the Education Oriented on ICT Subjects

  • Popis výsledku anglicky

    Eight years have passed since the emergence of the first MOOC course. So far massive open online courses achieved rapid expansion. Nowadays they diffuse to university education abroad and also in the Czech Republic. Article deals with the theoretical background that is necessary for preparation of research on implementation of an online course with elements of MOOC in schooling of information oriented school subjects for university students of education. Goal of the research is to identify various strategies of university students to their schooling activities realized through the online course.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XII

  • ISBN

    978-80-244-5277-7

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    190-196

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    8. 11. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku