Analýza individuálních edukačních plánů v kontextu Indexu pro inkluzi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33157857" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33157857 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza individuálních edukačních plánů v kontextu Indexu pro inkluzi
Popis výsledku v původním jazyce
Žáci základních škol v České republice, kteří nejsou zařazeni do kategorie žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, ale vyžadující specifickou pozornost a intervenci pedagogů, jsou cílovou skupinou projektu, v rámci kterého byla zpracována analýza potřeb těchto žáků. Na jejím základě byly koncipovány individuální edukační plány, které byly vytvořeny pro 165 žáků z 8 škol zapojených do projektu. Cílem příspěvku bylo zmapování a analýza těchto individuálních plánů a jejich komparace s dokumentem "Ukazatel inkluze: rozvoj učení a zapojení ve školách" (2011), ve kterém jsou detailně vymezeny indikátory a k nim formulovány otázky, které pomáhají definovat význam jednotlivých ukazatelů.
Název v anglickém jazyce
Analysis of Individual Education Plans in the Context of Index For Inclusion
Popis výsledku anglicky
The paper introduces a project focused on primary school pupils in the Czech Republic who are not included in the category of pupils with special education needs but who may require specific teacher attention and intervention. Within the project, an analysis of their needs was carried out and individual education plans were designed for 165 pupils from 8 participating schools. The paper attempts to map and analyze these individual plans with the aim to compare them with the document, Inclusion Markers:"The development of learning and school participation" (2011) , which clearly defines the individual indicators and formulates questions that help define the meaning of each indicator.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Perspektivy speciální pedagogiky - potřeby, možnosti a výzvy
ISBN
978-80-244-4907-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
216-222
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
17. 3. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—