Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Od teorie k praxi: obsahově zaměřený způsob analýzy výukových situací v muzeu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33158424" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33158424 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Od teorie k praxi: obsahově zaměřený způsob analýzy výukových situací v muzeu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Metodologicky zaměřená kapitola se věnuje tématu vzdělávacího obsahu v kontextu muzejní pedagogiky. Snaží se o uplatnění obsahově zaměřeného přístupu, jehož cílem - ve výzkumu i v praxi - je vyhledávat, analyzovat a vyhodnocovat relativně nejlepší alternativy způsobu vyučování a učení pro určitý vzdělávací obsah a cíle a činnosti s nimi spojené. Kapitola přispívá k rozpracování dosud opomíjené problematiky vzdělávacího obsahu muzejní a galerijní edukace.

  • Název v anglickém jazyce

    From theory to practice: content-oriented way of analyzing teaching situations in museum

  • Popis výsledku anglicky

    Methodologically oriented chapter is devoted to the topic of educational content in the context of museum education. It seeks to use content-focused approach, which aims - both in research and in practice - is to search, analyze and evaluate relatively the best alternative method of teaching and learning for specific educational content and objectives and activities associated with them. Chapter contributes to the development of hitherto neglected problems of the educational content of museum and gallery education.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Vzdělávací obsah v muzejní edukaci

  • ISBN

    978-80-244-4625-7

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    55-60

  • Počet stran knihy

    221

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS kapitoly