Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Konceptová analýza edukačního programu Možná přijde i Mazánek aneb Skutečné posezení ve školních škamnách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33158426" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33158426 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Konceptová analýza edukačního programu Možná přijde i Mazánek aneb Skutečné posezení ve školních škamnách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se věnuje tématu vzdělávacího obsahu v kontextu muzejní pedagogiky a předkládá konceptovou analýzu konkrétního programu realizovaného v Muzeu Komenského v Přerově. Snaží se o uplatnění obsahově zaměřeného přístupu, jehož cílem - ve výzkumu i v praxi - je vyhledávat, analyzovat a vyhodnocovat relativně nejlepší alternativy způsobu vyučování a učení pro určitý vzdělávací obsah a cíle a činnosti s nimi spojené. Kapitola přispívá k rozpracování dosud opomíjené problematiky vzdělávacího obsahu muzejní a galerijní edukace.

  • Název v anglickém jazyce

    Concept analysis of the educational program Perhaps also Mazánek will come or Real sitting in classrooms

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter focuses on the topic of educational content in the context of museum education and it presents concept analysis of a specific program carried out at the Museum of Comenius in Prerov. It seeks to use content-focused approach, which aims - bothin research and in practice - is to search, analyze and evaluate relatively the best alternative method of teaching and learning for specific educational content and objectives and activities associated with them. Chapter contributes to the developmentof hitherto neglected problems of the educational content of museum and gallery education.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Vzdělávací obsah v muzejní edukaci

  • ISBN

    978-80-244-4625-7

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    61-78

  • Počet stran knihy

    221

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS kapitoly