Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vzdělávací standardy Výchovy ke zdraví a jejich dílčí evaluace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A73577775" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:73577775 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vzdělávací standardy Výchovy ke zdraví a jejich dílčí evaluace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vzdělávací obor Výchova ke zdraví je součástí vzdělávacího rámce Člověk a zdraví v kurikulárním dokumentu Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. V posledních několika letech se k jednotlivým vzdělávacím oborům, tedy i k Výchově ke zdraví, vytvářely tzv. Vzdělávací standardy, které by měly být formulovány na tzv. minimální úrovni v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání, verze 2013. Cílem příspěvku je interpretovat výsledky výzkumu: "Výzkum úrovně osvojeného kurikula žáky ZŠ ve Výchově ke zdraví ", který je součástí projektu Studentské grantové soutěže na Univerzitě Palackého v Olomouci: Percepce subjektivního dopadu zdravotního postižení / přítomnosti chronického onemocnění a pojetí zdravotního uvědomění a gramotnosti (IGA_PdF_2015_003)". Stěžejním cílem je plošně otestovat, zda Vzdělávací standardy Výchovy ke zdraví odpovídají minimální úrovni. Na konci druhé etapy hodnocení výzkumu jsou zpracované výsledky od 250 žáků 9. tříd základních škol v ČR.

  • Název v anglickém jazyce

    Educational Standards of Health Education and Their Partial Evaluation

  • Popis výsledku anglicky

    The educational field of Health education is a part of the educational framework Man and health as stipulated by the curricular document Framework educational programme for elementary education. In the last few years the educational fields including Health education were provided with Educational standards, which should be formulated at a minimum level in accordance with the Framework educational programme for elementary education, version 2013. The aim of the paper is to interpret the results of the following research study: "Research of the level of curriculum adopted by basic school pupils in Health education", which is a part of the following Student grant competition project at Palacky University, Olomouc: Perception of subjective impact of health disability/presence of chronic disease and concept of health awareness and literacy (IGA_PdF_2015_003). The key objective is to test globally whether the Educational standards of Health education correspond with the minimum level. At the end of the second stage of evaluation we have processed the results from 250 of pupils in grade nine in basic schools in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Škola a zdraví v 21. století: Sborníky za roky 2014 a 2015

  • ISBN

    978-80-210-8139-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    73-84

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    10. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku