Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The level of graphomotor skills by preschool age children as an indicator for the elementary writing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73578237" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73578237 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The level of graphomotor skills by preschool age children as an indicator for the elementary writing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the level of graphomotor skills by preschool age children, which is necessary for the successful acquisition of clerical skills in elementary school. In theory describes graphomotor skills, following the development of the personality of a preschool child and informs about the possibilities of graphomotor skills diagnostic in a kindergarten. In the second part of the paper are presented results of research on the field, through the qualitative research strategy.

  • Název v anglickém jazyce

    The level of graphomotor skills by preschool age children as an indicator for the elementary writing

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the level of graphomotor skills by preschool age children, which is necessary for the successful acquisition of clerical skills in elementary school. In theory describes graphomotor skills, following the development of the personality of a preschool child and informs about the possibilities of graphomotor skills diagnostic in a kindergarten. In the second part of the paper are presented results of research on the field, through the qualitative research strategy.

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

  • Verze

  • Identifikační číslo nosiče