Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učebny nové generace - nové příležitosti pro primární matematické vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73579017" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73579017 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učebny nové generace - nové příležitosti pro primární matematické vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek seznamuje čtenáře s modelem učeben označovaných termínem učebny nové generace (New Generation Classroom) a poukazuje na jejich přínos pro výuku matematiky na prvním stupni základní školy. Hlavní důraz u takto označovaných učeben je v přístupu žáků k moderním digitálním technologiím. Přínos takovéhoto typu učeben je hned v několika faktorech zároveň. Vzbuzuje u žáků motivaci, podporuje konstruktivistické přístupy edukačního procesu a v neposlední řadě může rozvíjet v matematice i cizojazyčné dovednosti.

  • Název v anglickém jazyce

    New Generation Classroom - New Opportunities for Primary Math Education

  • Popis výsledku anglicky

    The article introduces the classroom model termed as New Generation Classroom and refers to their benefits for primary school mathematics teaching. The main accent at so called classrooms is in pupils' access to modern digital technologies. The benefits of this type of classrooms are in several factors together. It excites pupils' motivation, supports constructivist approach of educational process and last but not least can develop foreign language skills in mathematics.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    EME2016 Proceedings

  • ISBN

    978-80-905281-3-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    82-86

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    20. 4. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku