Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reasoning of pupils in the solving process of a geometrical inquiry-stimulating task

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F15%3A00447903" target="_blank" >RIV/67985840:_____/15:00447903 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Reasoning of pupils in the solving process of a geometrical inquiry-stimulating task

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The poster focuses on the issue of solving geometrical problems in the context of inquiry based education, namely on the use of inquiry by pupils and on classroom mathematics discourse. The poster describes communicative situations in solving of inquirybased problems and presents examples of pupils? solutions and discussion in the classroom.

  • Název v anglickém jazyce

    Reasoning of pupils in the solving process of a geometrical inquiry-stimulating task

  • Popis výsledku anglicky

    The poster focuses on the issue of solving geometrical problems in the context of inquiry based education, namely on the use of inquiry by pupils and on classroom mathematics discourse. The poster describes communicative situations in solving of inquirybased problems and presents examples of pupils? solutions and discussion in the classroom.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA14-01417S" target="_blank" >GA14-01417S: Zkvalitňování znalostí matematického obsahu u budoucích učitelů 1. stupně prostřednictvím badatelsky orientované výuky</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SEMT 15 - International Symposium, Elementary Mathematics Teaching

  • ISBN

    978-80-7290-833-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    388-389

  • Název nakladatele

    Charles University, Faculty of Education

  • Místo vydání

    Prague

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    16. 8. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku