Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Legislativní aspekty dějepisného vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73579663" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73579663 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Legislativní aspekty dějepisného vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je teoretickým vstupem k projektu zaměřeného na výzkum, analýzu a rozvoj dalších kompetencí učitelů dějepisného vzdělávání na středních školách, konkrétně při výuce soudobých dějin s důrazem na zpětnou vazbu od učitelů, možnosti využití výukových materiálů a zdrojů při přípravě na výuku s přesahem do legislativních úskalí, se kterými se při tvorbě materiálů setkávají, především pak s omezeními, vyplývajícími z autorského zákona. Příspěvek zmiňuje rovněž ukotvení problematiky v Národním programu vzdělávání, rámcovém vzdělávacím programu pro gymnázia a školních vzdělávacích programech konkrétních škol, se kterými se v rámci výzkumu pracovalo.

  • Název v anglickém jazyce

    Legislative Aspects of History Education

  • Popis výsledku anglicky

    This article is a theoretical input to the project focused on research, analysis and opportunities for further development of competencies of history teachers in secondary schools, especially in education of contemporary history with the name History of education with accent on contemporary history and its reflection from the teachers", the possibility to use available materials and resources through the teaching staff in preparation for teaching process, specifically with an overlap in the legal field in terms of legislative anchoring National Education Program, Framework Education Program and School Education Program, which gives possibilities of teaching methods and approaches within history of education in relation to legislative restrictions in the use of educational resources under the Copyright Act.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Civilia. Revue pro oborovou didaktiku společenských věd

  • ISSN

    1805-3963

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    47-59

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus