Možnosti využití virtualizačních technologií ve vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73578969" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73578969 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333157042" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333157042</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti využití virtualizačních technologií ve vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Virtualizace je v dnes hojně frekventovaný pojem a problematika virtualizačních technologií se tak dostává i do popředí zájmu vzdělávacích institucí. Jsou však skutečně virtualizační technologie ve školách využívány, a jakým způsobem? Odpovědi na tyto otázky jsme hledali pomocí výzkumu, o jehož průběhu a výsledcích pojednává předložená studie.
Název v anglickém jazyce
Possibilities of Using Virtualization Technology in Education
Popis výsledku anglicky
Nowadays, virtualization is a widely used concept, and the matter of virtualization technology is getting to the forefront of educational institutions' concerns. However, the question is whether and how virtualization technology is really used at schools. The answer was sought by means of research, the development, progress and results of which are presented in the submitted study.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
2016
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
4-15
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—