Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Minecraft Phenomenon in the Czech Environment (Research Report). English Version

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73580429" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73580429 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Minecraft Phenomenon in the Czech Environment (Research Report). English Version

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In our research, we have focused on why children actually play Minecraft, what brought them to playing Minecraft, how much time they spend in this environment and in which activities they engage, whether they have encountered risk forms of communication in this environment and how they solved any such situations. We also focused on whether and to what extent do gamers among children exhibit signs of addictive behavior. The research also explored whether gamers would welcome the integration of activities associated with playing Minecraft into regular classes at school or homework. The Minecraft Phenomenon in the Czech Environment (Research Report) ENGLISH VERSION. Available from: https://www.researchgate.net/publication/313652926_The_Minecraft_Phenomenon_in_the_Czech_Environment_Research_Report_ENGLISH_VERSION [accessed Apr 22, 2017].

  • Název v anglickém jazyce

    The Minecraft Phenomenon in the Czech Environment (Research Report). English Version

  • Popis výsledku anglicky

    In our research, we have focused on why children actually play Minecraft, what brought them to playing Minecraft, how much time they spend in this environment and in which activities they engage, whether they have encountered risk forms of communication in this environment and how they solved any such situations. We also focused on whether and to what extent do gamers among children exhibit signs of addictive behavior. The research also explored whether gamers would welcome the integration of activities associated with playing Minecraft into regular classes at school or homework. The Minecraft Phenomenon in the Czech Environment (Research Report) ENGLISH VERSION. Available from: https://www.researchgate.net/publication/313652926_The_Minecraft_Phenomenon_in_the_Czech_Environment_Research_Report_ENGLISH_VERSION [accessed Apr 22, 2017].

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    25

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Google

  • Verze