Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

České děti v kybersvětě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73599319" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73599319 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.e-bezpeci.cz/index.php/ke-stazeni/vyzkumne-zpravy/117-ceske-deti-v-kybersvete/file" target="_blank" >http://www.e-bezpeci.cz/index.php/ke-stazeni/vyzkumne-zpravy/117-ceske-deti-v-kybersvete/file</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    České děti v kybersvětě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výzkum České děti v kybersvětě byl zaměřen na aktivity dětí v online světě. Zajímaly nás především rizika a hrozby, se kterými se děti v online světě setkávají, jaká videoprodukce je zajímá, případně zda se nestaly obětí internetových podvodů. Ve výzkumu nás zajímalo i používání mobilního telefonu dětmi v prostředí školy, jak děti tráví s mobilním telefonem (či bez něj) přestávky, jaké aktivity s mobilem provozují, zda může být mobil v prostředí školy zneužit a zda se tak skutečně děje, kolik dětí má ve škole omezován přístup k mobilnímu telefonu, jakým způsobem apod.

  • Název v anglickém jazyce

    Czech Children in the Cyber World

  • Popis výsledku anglicky

    The Czech Children in Cyber World research focused on children&apos;s online activities. We were particularly interested in the risks and threats that children encounter in the online world, what video production they are interested in, or whether they have been the victims of Internet fraud. In the research we were also interested in using the mobile phone by children in the school environment, how children spend with (or without) a break, what activities they do with the mobile, whether the mobile can be misused in the school environment and whether it really is how many children access to a mobile phone at school, how, etc.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    32

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

    O2 Czech Republic

  • Verze