Realizace vzdělávacího online kurzu ve výuce informatických předmětů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73584968" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73584968 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333164853" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333164853</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2017.010" target="_blank" >10.5507/tvv.2017.010</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Realizace vzdělávacího online kurzu ve výuce informatických předmětů
Popis výsledku v původním jazyce
Jedním z cílů Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020 je rozvíjet u učitelů informatické myšlení. Předkládaný článek se zaměřuje na možnosti realizace online vzdělávacích kurzů ve výuce informatických předmětů ve vysokoškolské přípravě budoucích učitelů. Navržený teoretický koncept online kurzu, s využitím Bloomovy revidované taxonomie, by mohl být jednou z možností rozvoje informatického myšlení, především v oblasti programování a algoritmů. V rámci teoretického konceptu kurzu je chystán projekt, který si klade za cíl zjištění, zda existuje vhodnější struktura kurzu, která by více podporovala rozvoj informatického myšlení.
Název v anglickém jazyce
Realization of an online Learning Course in Education of Informatics Subjects
Popis výsledku anglicky
One of the goals of the Digital Education Strategy until year 2020 is to develop information thinking for teachers. This article focuses on the possibilities of realization of online educational courses in computer science teaching in the training of future teachers. The proposed theoretical concept of the online course using Bloom's revised taxonomy could be one of the possibilities of developing information thinking, especially in programming and algorithms. Within the framework of the theoretical concept of the course a project is being prepared that aims to find out whether there is a more appropriate course structure that would further support the development of information thinking.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
10
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
68-76
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—