Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pojmové mapování v matematické pregraduální přípravě učitelů primární školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73585451" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73585451 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://tvv-journal.upol.cz/current_issue.php" target="_blank" >https://tvv-journal.upol.cz/current_issue.php</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2017.018" target="_blank" >10.5507/tvv.2017.018</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pojmové mapování v matematické pregraduální přípravě učitelů primární školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zaměřuje na metodu pojmového mapování a možnosti jejího začlenění v rámci pregraduální přípravy učitelů primární školy. V příspěvku jsou uvedeny dílčí výsledky výzkumného šetření ACPM (Attitudes Towards Concept Mapping in Mathematics). Šetření ACPM bylo zaměřeno na zjištění postojů studentů k metodě pojmového mapování.

  • Název v anglickém jazyce

    Concept Mapping in Mathematical Pre-gradual Training of Primary-School Teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on the concept mapping strategy and the possibility of its inclusion in the pre-gradual training of primary school teachers. The paper deals with preliminary results of ACPM (Attitudes Towards Concept Mapping in Mathematics), which was practised in 2016 and 2017. The ACPM research was focused on student attitudes to the using of the concept mapping strategy for a better understanding of mathematical foundations.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy ve vzdělávání

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2017

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    131-136

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus