Pojmové mapování v matematické pregraduální přípravě učitelů primární školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73585451" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73585451 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://tvv-journal.upol.cz/current_issue.php" target="_blank" >https://tvv-journal.upol.cz/current_issue.php</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2017.018" target="_blank" >10.5507/tvv.2017.018</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pojmové mapování v matematické pregraduální přípravě učitelů primární školy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zaměřuje na metodu pojmového mapování a možnosti jejího začlenění v rámci pregraduální přípravy učitelů primární školy. V příspěvku jsou uvedeny dílčí výsledky výzkumného šetření ACPM (Attitudes Towards Concept Mapping in Mathematics). Šetření ACPM bylo zaměřeno na zjištění postojů studentů k metodě pojmového mapování.
Název v anglickém jazyce
Concept Mapping in Mathematical Pre-gradual Training of Primary-School Teachers
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on the concept mapping strategy and the possibility of its inclusion in the pre-gradual training of primary school teachers. The paper deals with preliminary results of ACPM (Attitudes Towards Concept Mapping in Mathematics), which was practised in 2016 and 2017. The ACPM research was focused on student attitudes to the using of the concept mapping strategy for a better understanding of mathematical foundations.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
2017
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
131-136
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—