Prevence rizikového chování na základní umělecké škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73587295" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73587295 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://uss.upol.cz/wp-content/uploads/2018/03/2017-0376_Hutyrov%C3%A1_Koheze.pdf" target="_blank" >https://uss.upol.cz/wp-content/uploads/2018/03/2017-0376_Hutyrov%C3%A1_Koheze.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Prevence rizikového chování na základní umělecké škole
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek vychází z několika navazujících výzkumů prováděných v posledních letech na ZUŠ Zlín, které se zaměřovaly na prozkoumání primárně-preventivního potenciálu základního uměleckého vzdělávání. Nezaměřujeme se tedy na analýzu možných preventivních aktivit na základních uměleckých školách, ale prozkoumáváme celkový charakter základního uměleckého vzdělávání z perspektivy jeho preventivního potenciálu. Snažíme se tedy nejen potvrdit tento fenomén, ale také definovat principy, které vedou k stabilizaci prostředí příhodného pro zdravý rozvoj osobnosti žáka, což považujeme za kardinální podmínku předcházení rizikovému, resp. problémovému chování.
Název v anglickém jazyce
Prevention of Risk Behavior at Elementary School of Arts
Popis výsledku anglicky
The article is based on a number of follow-up researches conducted in recent years at the art school Zlin, which aimed to explore the potential of primary prevention of basic art education. So we do not focus on the analysis of possible preventive activities in primary schools of art, but exploring the overall character of the basic art education from the perspective of its preventive potential. We strive to not only confirm this phenomenon, but also to define the principles that lead to the stabilization of a favorable environment for the healthy development of the pupil's personality, which we consider a cardinal condition for avoiding risk, respectively. problem behavior.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Koheze speciální pedagogiky v současnosti
ISBN
978-80-244-5256-2
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
283-291
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
15. 3. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—