Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Prevence rizikového chování na základní umělecké škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73587295" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73587295 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://uss.upol.cz/wp-content/uploads/2018/03/2017-0376_Hutyrov%C3%A1_Koheze.pdf" target="_blank" >https://uss.upol.cz/wp-content/uploads/2018/03/2017-0376_Hutyrov%C3%A1_Koheze.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Prevence rizikového chování na základní umělecké škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek vychází z několika navazujících výzkumů prováděných v posledních letech na ZUŠ Zlín, které se zaměřovaly na prozkoumání primárně-preventivního potenciálu základního uměleckého vzdělávání. Nezaměřujeme se tedy na analýzu možných preventivních aktivit na základních uměleckých školách, ale prozkoumáváme celkový charakter základního uměleckého vzdělávání z perspektivy jeho preventivního potenciálu. Snažíme se tedy nejen potvrdit tento fenomén, ale také definovat principy, které vedou k stabilizaci prostředí příhodného pro zdravý rozvoj osobnosti žáka, což považujeme za kardinální podmínku předcházení rizikovému, resp. problémovému chování.

  • Název v anglickém jazyce

    Prevention of Risk Behavior at Elementary School of Arts

  • Popis výsledku anglicky

    The article is based on a number of follow-up researches conducted in recent years at the art school Zlin, which aimed to explore the potential of primary prevention of basic art education. So we do not focus on the analysis of possible preventive activities in primary schools of art, but exploring the overall character of the basic art education from the perspective of its preventive potential. We strive to not only confirm this phenomenon, but also to define the principles that lead to the stabilization of a favorable environment for the healthy development of the pupil&apos;s personality, which we consider a cardinal condition for avoiding risk, respectively. problem behavior.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Koheze speciální pedagogiky v současnosti

  • ISBN

    978-80-244-5256-2

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    283-291

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    15. 3. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku