Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vybrané aspekty formování profesního přesvědčení začínajících učitelů, výstupy první fáze výzkumu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73591216" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73591216 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333171102" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333171102</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vybrané aspekty formování profesního přesvědčení začínajících učitelů, výstupy první fáze výzkumu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Dlouhodobý výzkum, jehož část zde prezentujeme, se zabývá problematikou profesního přesvědčení začínajících učitelů pohledem jich samotných. Profesní přesvědčení považujeme za významný fenomén, který dosud nebyl v tomto kontextu podrobně zkoumán. Cílem je zachytit vybrané aspekty formování profesního přesvědčení pohledem aktérů, začínajících učitelů, pojmenovat je a popsat, což je úkol první, kvalitativní fáze výzkumu. Její výsledky jsou zde předkládány.

  • Název v anglickém jazyce

    Selected aspects of the professional beliefs of novice teachers, results of the first phase of research

  • Popis výsledku anglicky

    The long-term research, part of which is presented here, deals with the issue of the professional beliefs of the novice teachers from their own perspectives. We consider the professional beliefs to be a significant phenomenon that has not yet been studied in detail in this context. The aim is to capture the selected aspects of formation of the professional beliefs from the perspectives of the actors themselves, so the novice teachers, by identifying and describing them which is the first task of the qualitative phase of the research. Its results are presented here.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ XIV Interkulturní perspektivy studentů doktorských programů a jejich příprava se zaměřením na mezioborovou pestrost

  • ISBN

    978-80-244-5682-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    164-170

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    7. 11. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku