Vybrané aspekty formování profesního přesvědčení začínajících učitelů, výstupy první fáze výzkumu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73591216" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73591216 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333171102" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333171102</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vybrané aspekty formování profesního přesvědčení začínajících učitelů, výstupy první fáze výzkumu
Popis výsledku v původním jazyce
Dlouhodobý výzkum, jehož část zde prezentujeme, se zabývá problematikou profesního přesvědčení začínajících učitelů pohledem jich samotných. Profesní přesvědčení považujeme za významný fenomén, který dosud nebyl v tomto kontextu podrobně zkoumán. Cílem je zachytit vybrané aspekty formování profesního přesvědčení pohledem aktérů, začínajících učitelů, pojmenovat je a popsat, což je úkol první, kvalitativní fáze výzkumu. Její výsledky jsou zde předkládány.
Název v anglickém jazyce
Selected aspects of the professional beliefs of novice teachers, results of the first phase of research
Popis výsledku anglicky
The long-term research, part of which is presented here, deals with the issue of the professional beliefs of the novice teachers from their own perspectives. We consider the professional beliefs to be a significant phenomenon that has not yet been studied in detail in this context. The aim is to capture the selected aspects of formation of the professional beliefs from the perspectives of the actors themselves, so the novice teachers, by identifying and describing them which is the first task of the qualitative phase of the research. Its results are presented here.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ XIV Interkulturní perspektivy studentů doktorských programů a jejich příprava se zaměřením na mezioborovou pestrost
ISBN
978-80-244-5682-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
164-170
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
7. 11. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—