Diverzita společenského pojetí identity začínajících učitelů na vysoké škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73592394" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73592394 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Diverzita společenského pojetí identity začínajících učitelů na vysoké škole
Popis výsledku v původním jazyce
Společenská vnímání učitelské profese přináší odlišné evokace vztahovostí, vykreslující aktuální obraz ve vztahu účastníků vzdělávacího procesu v univerzitním prostředí. Sebepojetí začínajícího učitele je z pohledu univerzitního prostředí variační a obnáší odlišné selektování potřebné pro celistvé ukotvení komplexity pro přímou kategorizaci současných přístupů k začínajícímu učiteli. Vjem identity a její kategorizace odlišují jemné fragmenty, které jsou podrobeny ucelenému zkoumání v procesu kvalitativního designu, kde pomocí narativních technik a následnou analýzou dat příspěvek sumarizuje poznatky v komplexním měřítku aktuální reciprocity pojetí začínajícího učitele v univerzitním prostředí.
Název v anglickém jazyce
Diversity of Social Identity of Beginning Teachers in Higher Education
Popis výsledku anglicky
Social perceptions of teachers' professions bring a different evocation of relationships that portray the current picture in relation to participants in the educational process in the university environment. The self-concept of a novice teacher is heterogeneous from the point of view of the university environment and reflects the different choices necessary for the complex opening of complexity for the direct categorization of current approaches to the novice teacher. The Age of Identity and its categorization distinguishes delicate fragments that are subjected to a thorough examination in the process of qualitative design, where using habits techniques and subsequent analysis of the paper summarizes the knowledge in a comprehensive scale of the current reciprocity of the concept of a novice teacher in the university environment.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník ze VII. mezinárodní vědecké konference studentů doktorských studijních programů v oblasti společenských věd
ISBN
978-80-7557-168-7
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
156-164
Název nakladatele
Epocha
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
25. 4. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—