Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Diverzita společenského pojetí identity začínajících učitelů na vysoké škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73592394" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73592394 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Diverzita společenského pojetí identity začínajících učitelů na vysoké škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Společenská vnímání učitelské profese přináší odlišné evokace vztahovostí, vykreslující aktuální obraz ve vztahu účastníků vzdělávacího procesu v univerzitním prostředí. Sebepojetí začínajícího učitele je z pohledu univerzitního prostředí variační a obnáší odlišné selektování potřebné pro celistvé ukotvení komplexity pro přímou kategorizaci současných přístupů k začínajícímu učiteli. Vjem identity a její kategorizace odlišují jemné fragmenty, které jsou podrobeny ucelenému zkoumání v procesu kvalitativního designu, kde pomocí narativních technik a následnou analýzou dat příspěvek sumarizuje poznatky v komplexním měřítku aktuální reciprocity pojetí začínajícího učitele v univerzitním prostředí.

  • Název v anglickém jazyce

    Diversity of Social Identity of Beginning Teachers in Higher Education

  • Popis výsledku anglicky

    Social perceptions of teachers&apos; professions bring a different evocation of relationships that portray the current picture in relation to participants in the educational process in the university environment. The self-concept of a novice teacher is heterogeneous from the point of view of the university environment and reflects the different choices necessary for the complex opening of complexity for the direct categorization of current approaches to the novice teacher. The Age of Identity and its categorization distinguishes delicate fragments that are subjected to a thorough examination in the process of qualitative design, where using habits techniques and subsequent analysis of the paper summarizes the knowledge in a comprehensive scale of the current reciprocity of the concept of a novice teacher in the university environment.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník ze VII. mezinárodní vědecké konference studentů doktorských studijních programů v oblasti společenských věd

  • ISBN

    978-80-7557-168-7

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    156-164

  • Název nakladatele

    Epocha

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    25. 4. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku