Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Průmysl 4.0 a význam stavebnic Lego Education v obecně technickém vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73594444" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73594444 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.pdf.upol.cz/student/odborne-seminare-2018/" target="_blank" >https://www.pdf.upol.cz/student/odborne-seminare-2018/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Průmysl 4.0 a význam stavebnic Lego Education v obecně technickém vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V textu předkládáme trendy a požadavky vyplývající z iniciativy Průmysl 4.0 na praxi obecně technického vzdělávání, v následné aplikaci se zaměříme na možnosti rozvoje technického systémového myšlení při činnosti dětí s rozšířenými stavebnicemi jak ve škole (formální vzdělávání), tak mimo školu (neformální, popř. informální vzdělávání). Uvádíme rovněž teorie pedagogiky, které považujeme za přínosné pro úvahy o dobrém koncipování výuky či jiné vzdělávací činnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Industry 4.0 and the importance of Lego Education in general technical education

  • Popis výsledku anglicky

    In the text we present trends and requirements arising from the Industry 4.0 initiative on the practice of general technical education. In the subsequent application we will focus on the possibilities of developing technical system thinking in the activities of children with extended kits both in school (formal education) and outside school (informal, eventually. informal learning). We also present theories of pedagogy, which we consider to be beneficial for thinking about a good teaching or other learning activity.

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

  • Verze

  • Identifikační číslo nosiče