Problém kázně u začínajících učitelů tělesné výchovy na druhém stupni základních škol
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73593765" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73593765 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Problém kázně u začínajících učitelů tělesné výchovy na druhém stupni základních škol
Popis výsledku v původním jazyce
Pojem a oblast začínajícího učitele stále vyvolává zájem teoretiků a praktiků zabývajících se výchovně-vzdělávacím procesem. Podle existujících výzkumů se ukázalo, že téměř 75 % začínajících učitelů se potýká s problémem udržení kázně při výuce. S takovými potížemi se setkávají i začínající učitelé tělesné výchovy. Cílem předloženého příspěvku bude prozkoumání a popsání konceptu týkajícího se fenoménu kázně v hodinách tělesné výchovy, na druhém stupni základních škol. Data budou sbírána metodou polostruktorovaných rozhovorů se začínajícími učiteli tělesné výchovy. Získaná data budou analyzována pomocí metody zakotvené teorie (ang. Grounded Theory Method).
Název v anglickém jazyce
The problem of discipline in physical education novice teachers in 2nd level of primary schools
Popis výsledku anglicky
The concept and scope of the novice teacher still generates interest theorists and practitioners dealing with educational-training process. According to existing researches nearly 75% of novice teachers are faced with the problem of maintaining discipline in the classroom. With these problems faced novice teachers of physical education as well. The objective of the proposal paper is to explore and describe the concept related to the phenomenon of discipline in physical education lessons at 2nd level of primary schools. Data will be collected by semistructured interviews with novve physical education teachers. The collected data will be analyzed using the Grounded Theory Method
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XIII
ISBN
978-80-244-5475-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
5-11
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
7. 11. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—