Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Novice Physical Education Teacher And Solving A Gym Discipline

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73594261" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73594261 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.15405/epsbs.2019.05.1" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.15405/epsbs.2019.05.1</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.15405/epsbs.2019.05.1" target="_blank" >10.15405/epsbs.2019.05.1</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Novice Physical Education Teacher And Solving A Gym Discipline

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Nearly 75 % of novice teachers are faced with the problem of classroom discipline. With these problems are also faced and novice physical education teachers on as well. Research Questions: How novice physical education teachers solve breaking discipline during physical education class in the gym? Purpose of the Study: The main objective of this paper is to explore and analyse the phenomenon of breaking discipline during physical education lessons on the 2nd level of primary schools. The further aim is to analyse and describe the main problems which novice physical education teacher dealt. Findings: The most important findings are that novice physical education teacher is facing with many types of breaking disciplines in the gym. One of the reasons is also an emotional character of physical education as a school subject. Conclusions: Building authority is a very important element to abiding discipline during physical education lessons. Also, there is a wide group of tools for improving and maintaining discipline in the gym

  • Název v anglickém jazyce

    The Novice Physical Education Teacher And Solving A Gym Discipline

  • Popis výsledku anglicky

    Nearly 75 % of novice teachers are faced with the problem of classroom discipline. With these problems are also faced and novice physical education teachers on as well. Research Questions: How novice physical education teachers solve breaking discipline during physical education class in the gym? Purpose of the Study: The main objective of this paper is to explore and analyse the phenomenon of breaking discipline during physical education lessons on the 2nd level of primary schools. The further aim is to analyse and describe the main problems which novice physical education teacher dealt. Findings: The most important findings are that novice physical education teacher is facing with many types of breaking disciplines in the gym. One of the reasons is also an emotional character of physical education as a school subject. Conclusions: Building authority is a very important element to abiding discipline during physical education lessons. Also, there is a wide group of tools for improving and maintaining discipline in the gym

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    The European Proceedings of Social &amp; Behavioural Sciences EpSBS

  • ISBN

  • ISSN

    2357-1330

  • e-ISSN

    2357-1330

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    1-9

  • Název nakladatele

    Future Academy

  • Místo vydání

    London

  • Místo konání akce

    Bucharest

  • Datum konání akce

    2. 5. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku