Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvoj tvořivého myšlení při práci s texty s historickou tematikou v hodinách literární výchovy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73594623" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73594623 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.pf.ukf.sk/images/docs/projekty/2017/pC-Cp/konferencie/2019/APVV%20Zborn%C3%ADk%202019.pdf" target="_blank" >https://www.pf.ukf.sk/images/docs/projekty/2017/pC-Cp/konferencie/2019/APVV%20Zborn%C3%ADk%202019.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvoj tvořivého myšlení při práci s texty s historickou tematikou v hodinách literární výchovy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Přechod z prvního na druhý stupeň základní školy přináší pro žáky změny i v pojetí literární výchovy. V čítankách se objevují neintencionální texty, převládá frontální výuka. V příspěvku se věnujeme problematice rozvoje tvořivého myšlení v literární výchově prostřednictvím práce s texty s historickou tematikou. Zaměřujeme se na způsob podpory tvořivé aktivnosti žáka skrze metody tvůrčího psaní a projektové výuky na druhém stupni základního vzdělávání. Inspiraci nacházíme převážně v zahraniční literatuře.

  • Název v anglickém jazyce

    The development of the creative thinking through the texts with the historical topics in the literary lessons

  • Popis výsledku anglicky

    The transition to the upper grades of elementary school brings changes for the pupils in the concept of literary education. In the paper we deal with the issue of the development of creative thinking in literary education through working with the texts with the historical topics. We focus on how to support the pupil&apos;s creative activity through creative writing methods and project teaching at the second gradde of the basic education. We find inspiration mostly in the foreign literature.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Inovatívne trendy v odborových didaktikách. Prepojenie teórie a praxe výučbových stratégií kritického a tvorivého myslenia

  • ISBN

    978-80-558-1408-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    652-657

  • Název nakladatele

    Univerzita Konstantina Filozofa v Nitre

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Nitra

  • Datum konání akce

    21. 11. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku