Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Úroveň připravenosti učitelů informatických předmětů na implementaci konceptu informatického myšlení do výuky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73595206" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73595206 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.media4u.cz/mm032019.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm032019.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Úroveň připravenosti učitelů informatických předmětů na implementaci konceptu informatického myšlení do výuky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    S ohledem na inovaci kurikula informatických předmětů na českých školách je dnes hojně diskutovanou problematikou rozvoj informatického myšlení žáků. Je ale otázkou, zda jsou učitelé připraveni na implementaci nového kurikula, akcentujícího oblast algoritmizace a programování, která je jedním z principů prosazování konceptu informatického myšlení.

  • Název v anglickém jazyce

    Level of Readiness for Informatic Subject Teachers to Implement the Concept of Computational Thinking to Teaching

  • Popis výsledku anglicky

    Regarding the innovation of the curriculum of informatics courses at Czech schools, the development of computational thinking is a widely discussed issue today. However, it is open to question whether teachers are ready to implement a new curriculum accentuating algorithmization and programming, as principles of promoting the concept of computational thinking.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u Magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2019

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    7-16

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus