Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Trendy určování úrovně informatického myšlení u žáků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73608169" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73608169 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333188055" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333188055</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2021.001" target="_blank" >10.5507/tvv.2021.001</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Trendy určování úrovně informatického myšlení u žáků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Současný celosvětový trend implementace rozvoje informatického myšlení do kurikula přináší mimo jiné i diskusi určování rozvoje úrovně informatického myšlení u žáků. S ohledem na v tuzemsku vrcholící revizi RVP v oblasti Informatiky a ICT podle Strategie vzdělávací politiky České republiky do roku 2020, je vývoj standardizovaných prostředků a metod pro rozvoj a testování informatického myšlení u žáků základních a středních škol jedním z nejaktuálnějších pedagogických témat. Příspěvek představuje základní možnosti testování informatického myšlení a diskutuje jejich použití na školách v České republice.

  • Název v anglickém jazyce

    The Possibilities of Developing Computational Thinking in Primary Education

  • Popis výsledku anglicky

    The current global trend of implementing the development of computational thinking into the curriculum brings, among other things, the discussion of determining the level of development of computational thinking in students. With regard to the domestic revision of the RVP in the field of Informatics and ICT according to the Strategy of Educational Policy of the Czech Republic until 2020, the development of standardized means and methods for the development and testing of computational thinking in primary and secondary school students is one of the most topical pedagogical topics. This paper presents the basic possibilities of testing computational thinking and discusses their use in schools in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Trendy ve vzdělávání

  • ISBN

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    13-20

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    5. 5. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku