Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Possibilities of Testing the Level of Computational Thinking within Primary School Pupils

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73601491" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73601491 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333181377" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333181377</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Möglichkeiten zur Prüfung des Informatikverständnisses bei Schülern der Grundschule

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Der derzeitige globale Trend zur Umsetzung der Entwicklung des Informatikverständnisses im Lehrplan führt unter anderem zu einer Diskussion über die Bestimmung des Niveaus eines solchen Verständnisses bei Schülern an Grund- und Mittelschulen. Die Entwicklung standardisierter Mittel und Methoden zur Förderung und Erprobung des Informatikverständnisses bei Schülern der Grund- und Sekundärschulen ist eines der aktuellsten pädagogischen Themen weltweit. Ziel dieser Forschung war es, eine Reihe von Aufgaben zu entwickeln, mit denen die Voraussetzungen und Fähigkeiten im Bereich Informatikverständnis (IV) bei Schülern tschechischer Grundschulen unter Anwendung der pädagogischen Robotik als Hilfsmittel geschaffen werden. Die Tschechische Republik überprüft derzeit zusammen mit vielen europäischen Ländern die bestehenden Informatiklehrpläne an Primär- und Sekundärschulen, um die nationale Informatikkompetenz zu erweitern und die Entwicklung des IV in der Grundschulbildung zu integrieren.

  • Název v anglickém jazyce

    Possibilities of Testing the Level of Computational Thinking within Primary School Pupils

  • Popis výsledku anglicky

    The current global trend of implementing the development of computer thinking in curricula brings, among other things, a discussion of determining the development of the level of computational thinking within primary and secondary school students. The Czech Republic, together with many European countries, is currently reviewing existing computing curricula at the primary and secondary level in order to expand national computational literacy and integrate the development of CT into the basic education. The subsequent development of standardized tools and methods for the development and testing of computational thinking in primary and secondary school pupils is one of the most current pedagogical topics in the world context. The aim of this research was to map and describe the prerequisites for the development of a standardized tool assessing the assumptions of skills in the field of computational thinking in Czech primary school pupils.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of XXXIII. DidMatTech 2020 Conference

  • ISBN

    978-963-489-244-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    "22 "- 29

  • Název nakladatele

    Eötvös Loránd University (ELTE)

  • Místo vydání

    Budapest

  • Místo konání akce

    Budapest

  • Datum konání akce

    25. 6. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku