Klima školy jako jeden z aspektů formování profesního přesvědčení začínajících učitelů: případová studie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73596894" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73596894 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Klima školy jako jeden z aspektů formování profesního přesvědčení začínajících učitelů: případová studie
Popis výsledku v původním jazyce
Profesní přesvědčení učitelů vnímáme jako komplexní fenomén, vše, v co učitel profesně věří a na základě čeho modeluje své profesní sebevědomí, jedná, vnímá i prožívá profesní situace. Průběh našeho výzkumu ukazuje, že klima školy je učiteli vnímáno velmi intenzivně a je jimi samotnými považováno na významný jev, který ovlivňuje jejich profesní přesvědčení se všemi důsledky. Zde předkládáme jednu z případových studií, která tyto vazby popisuje.
Název v anglickém jazyce
School climate as one of the aspects of the formation of professional beliefs of beginning teachers: a case study
Popis výsledku anglicky
Professional teachers beliefs perceived as a complex phenomenon, all in what the teacher believes professionally and on what basis is modeled their professional self-esteem, it is perceived and experienced professional situations. The course of our research shows that the school climate is perceived very intensively by teachers and is perceived by them as a significant phenomenon that affects their professional beliefs with all the consequences.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Juvenilia paedagogica 2019 (Zborník prispevkov)
ISBN
978-80-568-0378-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
113-117
Název nakladatele
Trnavská univerzita
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Trnava
Datum konání akce
1. 2. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—