Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dualita výukových cílů ve vyučování matematice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73598692" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73598692 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333178578" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333178578</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dualita výukových cílů ve vyučování matematice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V souvislosti s aktuálně diskutovanou reformou kurikulárních dokumentů se mění vnímání digitální gramotnosti a její implementace do vzdělávacího procesu, do výuky matematiky nevyjímaje. Kromě požadavku na digitální kompetence učitelů se objevuje i požadavek reagovat na aktuální změnu vnímání cílů matematického vzdělávání, zejména ve vztahu budování a rozvíjení jak matematické, tak i digitální gramotnosti žáků. Příspěvek popisuje proměnu vnímání digitální gramotnosti, identifikuje její plánované ukotvení v průběhu matematického vyučování a uvádí dokumenty, ze kterých reforma vychází.

  • Název v anglickém jazyce

    Education Objectives Duality in Teaching Mathematics

  • Popis výsledku anglicky

    In connection with the current discussed reform of curricular documents the perception of digital literacy and its implementation into the educational process is changed, into the teaching mathematics including. In addition to the requirement of the teachers’ digital competencies there is also a requirement to respond to the actual change the perception of mathematical education goals especially in the relationship between building and developing both pupils’ mathematical and digital literacy. The paper describes the transformation of digital literacy perception, it identifies its planned anchorage during mathematical teaching and it presents the documents on which the reform is based.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Premeny školy a učiteľské vzdelávanie v historickom kontexte a nové perspektívy

  • ISBN

    978-80-555-2267-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    312-316

  • Název nakladatele

    Prešovská univerzita

  • Místo vydání

    Prešov

  • Místo konání akce

    Prešov

  • Datum konání akce

    6. 2. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku