Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak dostat robotiku do ŠVP

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73600069" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73600069 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak dostat robotiku do ŠVP

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Dávno neplatí, že robotika = programování a patří do hodin informatiky. Důležitější než znalost programovacího jazyka je rozvoj informatického a logického myšlení a dalších kompetencí. Výuka robotiky je dnes vlastně součástí polytechnického vzdělávání. Robotice se dá věnovat v kroužcích a klubech, ale také ji lze implementovat v rámci školních vzdělávacích programů napříč běžnými předměty. Podělíme se s vámi o praktické zkušenosti, jak zařadit robotiku do běžné výuky v rámci ŠVP a ukážeme příklady na aktivity rozvíjející dovednosti týmové spolupráce, komunikace, tvořivosti a kritického myšlení při řešení problémů.

  • Název v anglickém jazyce

    How to Get Robotics into School Education Programs

  • Popis výsledku anglicky

    Historically, everyone had thought that robotics is programming that belongs in computer science lessons. This is no longer the case. More important than the knowledge of programming language is the development of computer and logical thinking and other competences. Teaching robotics today is actually part of polytechnic education.Robotics can be devoted to clubs and clubs, but can also be implemented as part of school educational programs across mainstream subjects. We will share with you practical experience on how to integrate robotics into school education programss and show examples of activities that develop teamwork, communication, creativity and critical thinking skills in problem solving.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Seč Ústupky

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    23

  • Počet zahraničních účastníků

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce