Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vybrané on-line aktivity u studentů učitelských studijních programů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73600233" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73600233 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vybrané on-line aktivity u studentů učitelských studijních programů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku jsou popisovány předběžné výsledky aktuálně realizovaného výzkumu, který zkoumá, jaké on-line aktivity realizují studenti učitel-ských studijních programů. Konkrétně se jedná o aktivity studentů na sociálních sítích, komunikaci pomocí mobilu (volání, SMS, chat) a využí-vání internetu. Tyto aktivity jsou dávány do souvislosti se závislostí na internetu a výskytem znaků závislostního chování u VŠ studentů. Jako výzkumná metoda byl použit dotazník vlastní konstrukce, dotazník zá-vislosti na internetu CIAS a modifikovaný dotazník závislostního chování v souvislosti s hraním počítačových her.

  • Název v anglickém jazyce

    Selected Online Activities for Students of Teacher Training Programs

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes preliminary results of the current research that examines what online activities are realized by students of teacher study programs. Specifically, these are activities of students on social networks, communication via mobile (calls, SMS, chat) and use of the Internet. The-se activities are related to the dependence on the Internet and the occurrence of signs of addictive behavior among university students. The research method used was a questionnaire of its own design, a CIAS que-stionnaire and a modified questionnaire of addictive behavior in con-nection with playing computer games.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XXXII DIDMATTECH 2019 Conference Proceedings

  • ISBN

    978-80-568-0398-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    "Nestánkováno"

  • Název nakladatele

    Trnavská univerzita

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    20. 6. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku