Znevýhodněný žák: Deficity dílčích funkcí a oslabení kognitivního výkonu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73599428" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73599428 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00216208:11210/20:10420289
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Znevýhodněný žák: Deficity dílčích funkcí a oslabení kognitivního výkonu
Popis výsledku v původním jazyce
Odborná publikace reaguje na významné legislavně-správní i metodické změny v našem školství a také na potřebu podpůrných opatření u dětí, které se potýkají při vzdělávání s různými potížemi a deficity, což může vést - mimo jiné - ke specifickým poruchám učení a chování. Text je přínosem nejen pro speciální pedagogy a psychology, ale především pro učitele mateřských škol a prvního stupně běžných škol, stejně jako pro studenty pedagogických oborů. Součástí publikace je rovněž diagnostická příloha, která je přehledně zpracovaná tak, aby podle ní mohli nejen poradenští pracovníci, ale i učitelé ohodnotit jednotlivé dílčí funkce (např. percepční, kognitivní nebo motorické), jejichž deficit může vést ke specifickým poruchám učení a chování. Tento materiál, standardizovaný na populaci českých žáků, nebyl dosud nikde publikován.
Název v anglickém jazyce
Disadvantaged Pupil: Partial Function Deficits and Cognitive Impairment
Popis výsledku anglicky
The publication respond to significant legislative, administrative and methodological changes in the education system of The Czec Republic, as well as to the need for supportive measures for children who have various difficulties and deficits in education, which can lead, among other things, to specific learning and behavioral disorders. The book is beneficial not only for special educators and psychologists, but especially for teachers in primary education. The publication also includes a diagnostic supplement that is clearly arranged so that not only counselors, but also teachers can evaluate individual sub-functions (eg perceptual, cognitive or motor), whose deficit can lead to specific learning and behavioral disorders. This material, standardized on the population of Czech pupils, has not been published yet.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-271-0621-9
Počet stran knihy
218
Název nakladatele
Grada
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—