Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Znevýhodněný žák: Deficity dílčích funkcí a oslabení kognitivního výkonu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73599428" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73599428 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216208:11210/20:10420289

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Znevýhodněný žák: Deficity dílčích funkcí a oslabení kognitivního výkonu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Odborná publikace reaguje na významné legislavně-správní i metodické změny v našem školství a také na potřebu podpůrných opatření u dětí, které se potýkají při vzdělávání s různými potížemi a deficity, což může vést - mimo jiné - ke specifickým poruchám učení a chování. Text je přínosem nejen pro speciální pedagogy a psychology, ale především pro učitele mateřských škol a prvního stupně běžných škol, stejně jako pro studenty pedagogických oborů. Součástí publikace je rovněž diagnostická příloha, která je přehledně zpracovaná tak, aby podle ní mohli nejen poradenští pracovníci, ale i učitelé ohodnotit jednotlivé dílčí funkce (např. percepční, kognitivní nebo motorické), jejichž deficit může vést ke specifickým poruchám učení a chování. Tento materiál, standardizovaný na populaci českých žáků, nebyl dosud nikde publikován.

  • Název v anglickém jazyce

    Disadvantaged Pupil: Partial Function Deficits and Cognitive Impairment

  • Popis výsledku anglicky

    The publication respond to significant legislative, administrative and methodological changes in the education system of The Czec Republic, as well as to the need for supportive measures for children who have various difficulties and deficits in education, which can lead, among other things, to specific learning and behavioral disorders. The book is beneficial not only for special educators and psychologists, but especially for teachers in primary education. The publication also includes a diagnostic supplement that is clearly arranged so that not only counselors, but also teachers can evaluate individual sub-functions (eg perceptual, cognitive or motor), whose deficit can lead to specific learning and behavioral disorders. This material, standardized on the population of Czech pupils, has not been published yet.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-271-0621-9

  • Počet stran knihy

    218

  • Název nakladatele

    Grada

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy