Teaching Literary Education at the Lower-Secondary School
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73601142" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73601142 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://ppublishing.org/upload/iblock/f27/EJH-3_2020.pdf" target="_blank" >http://ppublishing.org/upload/iblock/f27/EJH-3_2020.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.29013/EJHSS-20-3-92-98" target="_blank" >10.29013/EJHSS-20-3-92-98</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Teaching Literary Education at the Lower-Secondary School
Popis výsledku v původním jazyce
The paper presents partial results of a research that deals with the opinions of teachers of Czech Language and Literature on the implementation of Shoah theme in the teaching of Literary Education. In the paper, we present the answers of a defined sample of respondents in the area of weekly literary endowment of Literary Education at a given level of institutional education while comparing these results with those of the teachers who participated in the research, whether they perceive the hourly subsidy as being sufficient or not.
Název v anglickém jazyce
Teaching Literary Education at the Lower-Secondary School
Popis výsledku anglicky
The paper presents partial results of a research that deals with the opinions of teachers of Czech Language and Literature on the implementation of Shoah theme in the teaching of Literary Education. In the paper, we present the answers of a defined sample of respondents in the area of weekly literary endowment of Literary Education at a given level of institutional education while comparing these results with those of the teachers who participated in the research, whether they perceive the hourly subsidy as being sufficient or not.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
The European Journal of Humanities and Social Sciences
ISSN
2414-2344
e-ISSN
—
Svazek periodika
2020
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
AT - Rakouská republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
92-98
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—