Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teaching Literary Education at the Lower-Secondary School

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73601142" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73601142 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://ppublishing.org/upload/iblock/f27/EJH-3_2020.pdf" target="_blank" >http://ppublishing.org/upload/iblock/f27/EJH-3_2020.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.29013/EJHSS-20-3-92-98" target="_blank" >10.29013/EJHSS-20-3-92-98</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Teaching Literary Education at the Lower-Secondary School

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents partial results of a research that deals with the opinions of teachers of Czech Language and Literature on the implementation of Shoah theme in the teaching of Literary Education. In the paper, we present the answers of a defined sample of respondents in the area of weekly literary endowment of Literary Education at a given level of institutional education while comparing these results with those of the teachers who participated in the research, whether they perceive the hourly subsidy as being sufficient or not.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching Literary Education at the Lower-Secondary School

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents partial results of a research that deals with the opinions of teachers of Czech Language and Literature on the implementation of Shoah theme in the teaching of Literary Education. In the paper, we present the answers of a defined sample of respondents in the area of weekly literary endowment of Literary Education at a given level of institutional education while comparing these results with those of the teachers who participated in the research, whether they perceive the hourly subsidy as being sufficient or not.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    The European Journal of Humanities and Social Sciences

  • ISSN

    2414-2344

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2020

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    AT - Rakouská republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    92-98

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus