Český učitel ve světě technologií
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73605411" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73605411 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.e-bezpeci.cz/index.php/ke-stazeni/vyzkumne-zpravy/135-2020-cesky-ucitel-ve-svete-technologii/file" target="_blank" >https://www.e-bezpeci.cz/index.php/ke-stazeni/vyzkumne-zpravy/135-2020-cesky-ucitel-ve-svete-technologii/file</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Český učitel ve světě technologií
Popis výsledku v původním jazyce
Výzkum Český učitel ve světě technologií se zaměřuje na velmi aktuální téma, které se stalo důležitým a celospolečensky diskutovaným právě v současnosti – v době koronavirové epidemie, kdy byla velká část škol nucena přejít z prezenční výuky do online prostředí. V našem výzkumu se zaměřujeme na české učitele ve světě technologií – a to nejenom online, ale také offline. Zjišťujeme, jak se učitelé v oblasti technologií orientují, jak jednotlivé technologie využívají, jak sami sebe ve vztahu k technologiím hodnotí, jak technologie vnímají, jaké jsou v používání technologií rozdíly mezi jednotlivými stupni apod.
Název v anglickém jazyce
Czech teacher in the world of technology
Popis výsledku anglicky
The research Czech Teacher in the World of Technology focuses on a very current topic that has become an important and socially discussed topic at the present time - during the coronavirus epidemic, when a large part of schools were forced to switch from full-time teaching to online. In our research, we focus on Czech teachers in the world of technology - not only online, but also offline. We find out how teachers orientate themselves in the field of technology, how they use individual technologies, how they evaluate themselves in relation to technologies, how they perceive technologies, what are the differences in the use of technologies between individual levels, etc.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
30
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
O2 Czech Republic
Verze
—