Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti rozvoje informatického myšlení u žáků základních škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73608168" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73608168 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://tvv-journal.upol.cz/artkey/tvv-202002-0001_moznosti_rozvoje_informatickeho_mysleni_u_zaku_zakladnich_skol.php" target="_blank" >https://tvv-journal.upol.cz/artkey/tvv-202002-0001_moznosti_rozvoje_informatickeho_mysleni_u_zaku_zakladnich_skol.php</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2020.011" target="_blank" >10.5507/tvv.2020.011</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti rozvoje informatického myšlení u žáků základních škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek shrnuje současnou odbornou diskuzi zabývající se implementací rozvoje informatického myšlení na úrovni státních kurikul nejen v České republice, shrnuje dílčí obsahy vybraných kurikul a jejich pojetí informatického myšlení a srovnává reformu probíhající České republice se zahraničními zkušenostmi. Článek se skládá ze čtyř kapitol, které řeší koncepci informatického myšlení v nadcházející reformě RVP, situaci implementace rozvoje informatického myšlení v zahraničí, dílčí obsahy kurikul s ohledem na koncepci IM a možnosti implementace rozvoje informatického myšlení do národního kurikula. Článek částečně nastiňuje i problémy, se kterými se implementace revize kurikula v zahraničí potýká (PDF) THE POSSIBILITIES OF DEVELOPING COMPUTATIONAL THINKING IN PRIMARY EDUCATION. Available from: https://www.researchgate.net/publication/349452834_THE_POSSIBILITIES_OF_DEVELOPING_COMPUTATIONAL_THINKING_IN_PRIMARY_EDUCATION [accessed Nov 04 2021].

  • Název v anglickém jazyce

    The Possibilities of Developing Computational Thinking in Primary Education

  • Popis výsledku anglicky

    This paper summarizes the current academic discussion on the implementation of the computational thinking development at the level of state curricula, both in the Czech Republic and foreign states. It summarizes partial contents of selected curricula and their understanding of computational thinking and compares the reform taking place in the Czech Republic with foreign experiences. The article consists of four chapters, which deal with the concept of computational thinking in the upcoming reform of the FEP, the issue of developing computational thinking in compulsory education aboard, partial contents of curricula with regard to the understanding of the concept of CT and the possibility of the implementation the development of CT into the national curriculum. The article partly addresses issues faced by the implementation of the curricular revision abroad. (PDF) THE POSSIBILITIES OF DEVELOPING COMPUTATIONAL THINKING IN PRIMARY EDUCATION. Available from: https://www.researchgate.net/publication/349452834_THE_POSSIBILITIES_OF_DEVELOPING_COMPUTATIONAL_THINKING_IN_PRIMARY_EDUCATION [accessed Nov 04 2021].

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Trendy ve vzdělávání

  • ISBN

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    5-12

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    18. 5. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku