Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnocení důležitosti a potřebnosti dějepisných poznatků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73605533" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73605533 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333185419" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333185419</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnocení důležitosti a potřebnosti dějepisných poznatků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie prezentuje parciální část longitudinálního výzkumného záměru hodnocení vybraných očekávaných výstupů základního vzdělávání v rámci vzdělávací oblasti Člověk a společnost, oboru Dějepis. Exploratorní případová studie nahlíží na téma kvalitativním výzkumným designem, prostřednictvím mentálních reprezentací a subjektivních hodnocení žáků i učitelů a směřuje k výrokům o vztahu mezi očekávaným a skutečným výstupem, na základě toho, jak konkrétní výstup vzdělávání reflektují a hodnotí obě skupiny aktérů výuky, učitelé a žáci. Zabývá se hodnocením potřebnosti a důležitosti dějepisných poznatků a obě skupiny respondentů, učitelé i žáci, je hodnotí jako důležité a potřebné.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of the importance and need for historical knowledge

  • Popis výsledku anglicky

    The study presents a partial part of the longitudinal research plan for the evaluation of selected expected outcomes of basic education within the educational area of Man and Society, the field of History. The exploratory case study looks at qualitative research design, through mental representations and subjective evaluations of pupils and teachers, and looks at statements about the relationship between expected and actual outcomes, based on how specific learning outcomes are reflected and evaluated by both groups of learning actors, teachers, and students. It deals with the evaluation of the need and importance of historical knowledge and both groups of respondents, teachers and students, evaluate it as important and necessary.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník IX. mezinárodní vědecké konference studentů doktorských studijních programů v oblasti společenských věd

  • ISBN

    978-80-278-0006-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    150-158

  • Název nakladatele

    Nakladatelství Epocha

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    16. 9. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku